Zúčastnili jste se někdy takové akce, ze které jste si domů odnášeli dárkové předměty? Určitě ano. Každý z nás někdy na podobné akci byl, ať už se týkala čehokoli. Určitě nám dáte za pravdu, že vám v danou chvíli vůbec nepřišlo hloupé dárkové předměty převzít a odnést si je domů. A proč taky! Vždyť jsou tu od toho, abychom jimi druhým poděkovali a zároveň na sebe zanechali památku.

Reklamní předměty nemusí být velké, aby udělaly dojem

Mnoho lidí si myslí, že pokud pořádají nějakou akci, na které se chtějí prezentovat a třeba i oslovit nové zájemce či potencionální zákazníky, pak musí vsadit na takové reklamní předměty, které budou velké a viditelné. Pravda je přitom taková, že lidé mají mnohem radši něco méně nápadného, decentního a zkrátka něco, co tolik nebije do očí. Příliš mohutné a přehnaně velké reklamní předměty mají totiž spíše opačný efekt – lidé z nich mají pocit, že se jim daná firma, společnost či jednotlivec vnucuje. A to nikdo nemá rád.

Podle čeho vybírat propagační předměty?

Propagační předměty byste měli vybírat tak, aby vás alespoň částečně a klidně jen okrajově vystihovali. Pokud třeba vlastníte vinařskou společnost, je zbytečné sázet na propagační předměty v podobě hodin, když můžete mít lahve s vlastní etiketou. Naopak pokud se zaměřujete na mobilní sortiment, proč byste se měli reprezentovat hrníčky s logem, když stejně tak můžete jako propagační předměty využít držáky na mobilní telefony, powerbanky nebo jiné příslušenství.

Nebojte se poděkovat a vyjádřit vděk

Opět se vracíme k tomu, co jsme říkali už na začátku – dárkové předměty slouží jako tichá forma poděkování a vyjádření vděku za to, že s vámi lidé trávili čas, že přišli a že se vaší akce zúčastnili. I tady vybírejte pečlivě a snažte se najít takové dárkové předměty, které lidé neuloží na do šuplíku, kde se na ně rychle zapomene. Vaším cílem by mělo být objevit takové dárkové předměty, které vás budou reprezentovat a zároveň vás lidem neustále připomínat.